Офіційні сайти відомств




» 2011 » Лютий » 22 » Виконком СОУ до Голови Верховної Ради України - ПРОПОЗИЦІЇ ДО ПЕНСІЙНОЇ РЕФОРМИ.
22:58
Виконком СОУ до Голови Верховної Ради України - ПРОПОЗИЦІЇ ДО ПЕНСІЙНОЇ РЕФОРМИ.
Голові Верховної Ради України
Литвину В.М.
Народним депутатам України

Шановні Народні депутати України!

Проаналізувавши проект законодавчих змін пенсійного забезпечення, Спілка офіцерів України констатує:
Український народ і зокрема його третина – майже 14-ти мільйонна армія пенсіонерів повинні розрахуватись за зовнішні зобов’язання вищих державних посадовців, які не займалися національним господарством, а забезпечували власні інтереси шляхом отримання зовнішніх запозичень під гарантії держави, створюючи ілюзію благополуччя під час свого керівництва державою у різні часи незалежності України.
Не зважаючи на те, що відповідно до ст. 17 Конституції України, єдину категорію громадян – військовослужбовців, яким держава забезпечує соціальний захист, пенсійна реформа не вирішує тих проблем, які накопичились у пенсійному забезпеченні зазначеної категорії громадян. Зокрема:
В законопроекті № 7455, ідуть системні порушення міждержавних угод з питань пенсійного законодавства військовослужбовців, які підписала Україна (в Ташкенті і Мінську), Конституції і Законів України, не припиняють багаторічне неефективне використання бюджетних коштів, незаконне зменшення грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу правоохоронних органів, органів та підрозділів цивільного захисту, порушують права ветеранів, які призивались на військову службу на існуючій на той час нормативно-правових актах.
Верховна рада України, Кабінет Міністрів України, Президент України, порушуючи Закони України та економічні закони функціонування і утримання Збройних Сил, декілька років незаконно утримує із грошового забезпечення військовослужбовців внески до фондів соціального страхування.
В той же час влада прийняла окремі закони в інтересах державних службовців, суддів, прокурорів, народних обранців і їх помічників та інших, за якими фактично утримує другий штат посадовців на пенсії (розмір пенсій складає 90% від заробітку за останньою штатною посадою перед звільненням), та третій штат – це їх діти (розмір пенсій у разі втрати годувальника складає 70% від заробітку за останньою штатною посадою державного службовця).
Всупереч ст. 17, 22 Конституції, Законів України, Верховна Рада України систематично приймає закони, якими скасовуються або порушуються права соціальні гарантії військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу правоохоронних органів, органів та підрозділів цивільного захисту, «чорнобильців», «дітей війни», інвалідів та учасників війни, учасників бойових дій та звичайних пенсіонерів.
Наразі суди України розглядають величезну кількість позовних заяв, за якими громадяни вимагають повернення їм прав на розміри пільгових виплат, встановлених законами в первісних редакціях. Юристи Пенсійного фонду України із затятістю обґрунтовують звуження прав редакціями «нових» законів, а суди не звертають увагу на правозастосовну практику Конституційного, Верховного Судів України за якою забороняється скасування або обмеження прав громадян, а також на свою людську і суддівську гідність і приймають негативні рішення в угоду виконавчій владі.
Верховна Рада України пунктом 3 Постанови «Про інформацію Кабінету Міністрів України про хід виконання вимог чинного законодавства…» від 28.11.2002 №278-ІV, зобов’язала Кабінет Міністрів України узгодити свої нормативно-правові акти з вимогами цієї Постанови. Мова йде про злочинну практику встановлення розмірів пільгових нарахувань Постановами Кабінету Міністрів України і як наслідок ігнорування законодавчих норм, якими ці розміри визначені, але ця практика продовжується.
Верховною Радою України та виконавчою владою приймаються нормативно-правові акти, якими порушуються вимоги міжнародних угод по пенсійному забезпеченню військових пенсіонерів підписані Україною в 1992 році (Мінська і Ташкентська угоди).
Громадянам України набридло слухати звіти Рахункової палати Верховної Ради України, якими фіксується наявність позабюджетних витрат всіма складами Кабінету Міністрів України. Адже за цими звітами не вживається ніяких заходів і країна не інформується хто відповів за ці злочини.
На зборах представників силових структур і громадських організацій на яких обговорювалась пенсійна реформа до відома Віце-прем'єр міністра пана Тигіпка С.Л. доведено рівність прав військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу правоохоронних органів, органів та підрозділів цивільного захисту та держслужбовців, яка виписана вимогами ст.2 Закону України «Про загальний військовий обов'язок і військову службу» від 25.03.1992 №2232-ХІІ. Якщо в Уряді буде усвідомлення цієї рівності то мабуть пенсіонерам-силовикам пояснять, чому збільшення грошового забезпечення військовослужбовців, яке має місце зараз, не викликає перерахунку пенсій військовим пенсіонерам. Адже саме Законом України «Про Державну службу» визначено що підставою для перерахунку пенсій є збільшення заробітної плати працюючих.
Настав час прийняти державні та законодавчі рішення щодо визнання заборгованості перед військовослужбовцями, особами рядового і начальницького складу правоохоронних органів, органів та підрозділів цивільного захисту, іншими категоріями пенсіонерів, права яких порушені «новими» законами та провести її реструктуризацію як це було зроблено з освітянами кілька років тому назад.
Введена з 2004 року система недержавного пенсійного забезпечення у разі її широкого запровадження змогла б до цього часу створити для частини працівників, що зараз виходили б на пенсію, додаткове джерело їх утримання.
Проте держава, як власник і роботодавець, яка повинна усвідомлювати демографічні реалії України, можливі кризи і спади виробництва, чергову кризу солідарної пенсійної системи, протягом минулих семи років не передбачала у фінансових планах підприємств, витрати на недержавне пенсійне забезпечення працівників.
Федерація профспілок України, як захисник інтересів трудящих, до цього часу не забезпечила запровадження системи недержавного пенсійного забезпечення для працівників, які працюють в системі майнового комплексу ФПУ. Якщо захисники інтересів трудящих не спроможні для своїх працівників створити додаткове джерело утримання у недержавних пенсійних фондах і розібратися чим це відрізняється від страхування, то чи можливо говорити про їх спроможність захистити інтереси працюючих громадян України.
Верховна рада, Кабінет Міністрів України не внесла зміни до податкового законодавства, у тому числі і Податкового кодексу України, метою яких є уникнення подвійного оподаткування податком з доходів фізичних осіб, доходів громадян у вигляді їх власних пенсійних накопичень у недержавних пенсійних фондах, створених за рахунок відрахувань із власної заробітної плати, при умові що розмір пенсійних внесків не перевищує розміру єдиного соціального внеску із їх заробітної платні. Держслужбовців, це ж не стосується, тому що у них окреме пенсійне законодавство.
Влада не забезпечила виконання законів стосовно виплат за яким тягнуться постійні судові звернення громадян щодо порушення їх законних пенсійних прав: доплат до вже призначених пенсій дітям війни, працюючим пенсіонерам, яким неправильно щорічно перераховуються пенсії, виконання прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до ст. 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців…» та подальших перерахунків у зв’язку з підвищенням грошового забезпечення відповідним категоріям військовослужбовців та багато інших. За несвоєчасну сплату комунальних послуг штрафи ввели, а за несвоєчасну виплату належних пенсійних виплат – ні. Чому?
Перекоси в системі пенсійного забезпечення держслужбовців викликані ще і системою їх оплати праці, яка суттєво відрізняється від оплати праці в виробничій сфері. Підвищений коефіцієнт заміщення пенсії у порівнянні до отримуваної заробітної платні призводить до диспропорцій в системі пенсійного забезпечення чиновників у порівнянні до працівників виробничої сфери. Аналогічні негаразди створені штучно Міністерством фінансів недофінансуванням фондів грошового забезпечення військовослужбовців та наявністю в системі їх грошового забезпечення можливості маніпулювання розмірами різних виплат. А порядок призначення пенсій за останні 24 місяці перед звільненням зі служби, створює диспропорції в системі пенсійного забезпечення військовослужбовців, суперечить положенням міждержавних угод, порядку проходження військової служби. Не зважаючи на недофінансування фондів грошового забезпечення військовослужбовців різних силових міністерств, Кабінет Міністрів затвердив пільгове обчислення вислуги років для окремих категорій військовослужбовців не за вплив шкідливих факторів на здоров’я військовослужбовців, а за відомчу приналежність. Тож не дивні перекоси і в системі пенсійного забезпечення військовослужбовців.
Штучне створення монополізму в системі призначення пенсій у т.ч. і передача функції призначення пенсій військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу правоохоронних органів, органів та підрозділів цивільного захисту до Пенсійного фонду призвело до неспроможності його самостійно відповідно до термінів встановлених законом виконувати перерахунки пенсій, неефективного використання бюджетних коштів, неконтрольованого збільшення управлінських видатків, відірвало систему їх пенсійного забезпечення від сучасної системи грошового забезпечення та штатів.
Вище наведене говорить про те що, як заходи передбачені Програмою економічних реформ на 2010-2014 роки, так і законопроект № 7455, не дають відповіді на вище зазначені питання. Ось чому ці парламентські слухання не повинні допустити чергового формального обговорення законопроекту, який суперечить міждержавним угодам, Конституції та Законам України.
З метою недопущення порушення Конституції, законних прав зазначених громадян, пропонуємо:


1. Зняти законопроект № 7455 з розгляду, як такий що суперечить міждержавним угодам, Конституції та Законам України, а його розробників – притягнути до відповідальності.

2. Визначити подальшими напрямками реформування пенсійної системи в України два напрямки: пенсійне забезпечення працівників, які знаходяться в трудових відносинах з роботодавцями та пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу правоохоронних органів, органів та підрозділів цивільного захисту. Підготувати зміни до законодавства, які спроможні привести систему пенсійного забезпечення у відповідність до правовідносин працівників за вільним наймом, а військовослужбовців - із порядком проходження служби.

3. Закласти до фінансових планів підприємств державної форми власності та передбачати у тарифах витрати на недержавне пенсійне забезпечення всіх працівників та окремо додатково передбачати такі витрати працівникам, які працюють у важких та шкідливих умовах праці. Звернутися до власників та роботодавців, у тому числі Голови Федерації профспілок України, з пропозицією щодо запровадження протягом 2011 року недержавного пенсійного забезпечення працівників через недержавні пенсійні фонди у відповідності до діючого законодавства.

4. вилучити із функцій управління всіх органів влади всіх рівнів різних бюрократичних функцій обліку, звітності та т.і. Скорочення різних формальних витрат (на нотаріальне посвідчення та інше);

5. ввести жорсткий режим економії коштів Пенсійного фонду та державного бюджету. Терміново ввести обмеження на адміністративні витрати Пенсійного фонду. Припинити плату уповноваженим банкам за виплату пенсій. З тими банками, яким економічно невигідно здійснювати виплату пенсій без отримання додаткової плати за ці послуги, розірвати договори;


6. відновити економічно ефективні та контрольовані державні системи призначення і виплати пенсій військовослужбовцям через профільні міністерства, установи «Ощадбанку», а розпорядником коштів на ці цілі визначити Міністерство фінансів України;

7. припинити незаконне утримання із грошового забезпечення військовослужбовців сум єдиного соціального внеску, як порушення Конституції України, Закону України «Основи загальнообов'язкового державного соціального страхування», Указу Президента України від 13 квітня 1998 року № 291\98 «Про Основні напрями реформування пенсійного забезпечення в Україні».

Ухвалено на засіданні Виконавчого комітету СОУ протокол №1 від 16.02.2011 року.

З повагою

ГОЛОВА
СПІЛКИ ОФІЦЕРІВ УКРАЇНИ
НАРОДНИЙ ДЕПУТАТ УКРАЇНИ
ІІ СКЛИКАННЯ
ПОЛКОВНИК В. БІЛОУС


: 776 | : PORTAL_SOU | : 5.0/2
: 0

[ | ]

"Спілка офіцерів України (СОУ) є всеукраїнською неприбутковою громадською організацією військово-патріотичного спрямування, яка об'єднує на добровільних засадах громадян України: військовослужбовців-офіцерів, прапорщиків і мічманів кадру, зарахованих до Збройних Сил України до запровадження військової служби за контрактом, ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, курсантів (слухачів) випускних курсів вищих військових навчальних закладів, а також вищих навчальних закладів, які мають військові навчальні підрозділи, що здійснюють підготовку спеціалістів для військових формувань України, військової служби за контрактом, за призовом, запасу і у відставці Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів, Міністерства з надзвичайних ситуацій, військовослужбовців які проходять службу у резерві (надалі - Збройних Сил України), а також громадян офіцерів (старшин) - ветеранів військових формувань, які брали участь у визвольних змаганнях за незалежність України..."





ОФІС ВГО СПІЛКИ ОФІЦЕРІВ

переглянути збільшену мапу



НОВИНИ  © ВГО СОУ






Пошук

Календар

«  Лютий 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28

Наші друзі та партнери

Пам’ятай про Крути [Vox.com.ua] Портал українця
Пиши українськоюЕвропейський конгрес українців
Українці УгорщиниСпілка українців у Португалії інтернетвидання -Українці у Португалії-
Український радіопортал - Украинский радиопортал
 ПРОСВІТА - КРИВИЙ РІГ
Воєнна історіяЧасопис Промінь Просвіти
zampolit
Українське життя в Севастополі
Український козацький портал

Сайти осередків СОУ

Кнопка ВОО СОУ




Кнопка КРоСОУ

Тернопільська СОУ






  • При використанні інформації посилання на  www.portsou.at.ua  бов’язкове.
  • Зміст матеріалів на сторінках сайту не завжди відображає офіційну позицію Всеукраїнської громадської організації СПІЛКИ ОФІЦЕРІВ УКРАЇНИ і адміністрації сайту.
  • Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст рекламних банерів, які надає сервіс "Ucoz".
  • Відповідальність за точність наведених фактів, цифр, та імен несуть автори матеріалів.
                                                         
Locations of visitors to this page

© Портал українських офіцерів
(Спілки офіцерів України)
2024

E-mail редакції: rigsou@ukr.net




Використовуються технології uCoz