Офіційні сайти відомств




Статті

Головна » Статті » Аналітичні статті » Пропозиції до парламентських слухань (Воєн. організація та сектор безпеки)

Щодо реформування структури національної безпеки України
1. Необхідність структурних змін.
Геополітичні зміни та глобалізація світових проблем, подальше зміцнення української державності, а також необхідність становлення громадянського суспільства вимагає застосування комплексного підходу до реформування структури забезпечення національної безпеки.

2. Органи та система управління національною безпекою та обороною держави.

Вступ.
Згідно чинного законодавства, Президент України є посадовою особою, яка безпосередньо відповідає за безпеку держави. Координаційним адміністративним апаратом для забезпечення виконання Президентом України цього завдання є Рада національної безпеки та оборони України. Склад РНБОУ визначений у відповідному Указі Президента України.

Зміст питання.

І. Рада національної безпеки та оборони України.
В підпорядкуванні РНБОУ не має повноважної структури, яка б здійснювала
неупереджений контроль за діяльністю членів РНБОУ з питань забезпечення національної безпеки і оборони України. Йдеться про необхідність створення «Національного бюро розслідувань України».
Функції НБРУ:
- контроль складу Кабінету Міністрів України, Адміністрації Президента України, всіх Силових відомств, Адміністрацій всіх рівнів та органів місцевого самоврядування, судів, Прокуратури тощо з питань дотримання законності, виявлення корупційних діянь, економічних злочинів тощо.
Склад, спосіб діяльності та чисельність НБРУ:
- до складу мають увійти громадяни України, діяльність яких не була раніше пов’язана з правоохоронним напрямком та які не мали проблем з законом.
- агенти НБРУ мають працювати під прикриттям МВС та СБУ. Йдеться про
те, що НБРУ буде мати у своєму користуванні належним чином оформленні посвідчення співробітників Центральних апаратів МВС та СБУ.
- прізвища агентів НБРУ мають бути засекречені і їх діяльність має бути зашифрована.
- чисельність НБРУ має бути доцільно обґрунтованою. Створення НБРУ має здійснюватися за рахунок скорочення чисельності інших силових відомств, які виконують функції, які в сучасних умовах є їм невластивими.

ІІ. Реформування силових відомств.

1. Служба безпеки України.
Зайві та невластиві структури:
- Військова контррозвідка. Скорочення Збройних Сил України, застаріла
техніка, мінімальне фінансування нівелює потребу в утриманні штату такої структури.
- Управління по боротьбі із оргзлочинністю (Ці функції має виконувати МВС)
- Управління по боротьбі з корупцією (Ці функції має виконувати НБРУ).
- Управління по прослуховуванню телефонів тощо (Ці функції має
виконувати Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України за рішенням суду).
Головні задачі:
- контррозвідувальна діяльність, боротьба з нелегальним
розповсюдженням наркотиків, боротьба з тероризмом.

2. Міністерство внутрішніх справ.
Зайві структури.
- управління по прослуховуванню. (Ці функції має виконувати Державна
Служба спеціального зв’язку та захисту інформації України за рішенням суду).
- управління по боротьбі з корупцією (Ці функції має виконувати НБРУ).
- управління по боротьбі із нелегальним розповсюдженням наркотиків (Ці функції має виконувати СБУ).
- державна служба охорони при МВС. (Передати її до Державної служби охорони)
Головні задачі:
- громадська безпека.
- боротьба із організованою злочинністю.
- ведення слідства.

3. Міністерство оборони України та Збройні Сили України.
Зайві структури:
- Військова служба правопорядку Збройних Сил України має бути виведена зі
складу ЗС України та підпорядкована особисто Міністру оборони України із зміною функцій.
- Виховна та соціально-психологічна служба Збройних Сил України має бути
підпорядкована особисто Міністру оборони України та мають бути змінені її функції.
Головні задачі:
- військова безпека держави.
- забезпечення узгодження дій всіх державних структур по забезпеченню мобілізації ресурсів держави та людських ресурсів на особливий період.

4. Інші силові відомства мають бути реформовані у відповідності до можливостей та завдань стратегічного розвитку держави.

5. Оплата праці та соціальний захист.
- опрацювання єдиної сітки оплати праці працівників та службовців всіх силових відомств. В неї включити узгоджену тарифну сітку за посадою та військовим (спеціальним) званням та привести її у відповідність до тарифної сітки державних службовців. (Такий досвід є в Російській Федерації).
- ввести єдині надбавки за особливі умови служби, доступ до державної таємниці та інших виплат тощо.
- забезпечити єдиний порядок обрахування вислуги років на пенсію та обрахування пенсії, а також виплати вихідної допомоги.
- забезпечити єдиний підхід по перерахуванню пенсії, особам, звільненим з військової служби та деяким іншим особам.
- вивести зі складу силових відомств виховні та психологічні структури та підпорядкувати новоствореному комітету соціально-правового захисту та психологічного роботи при Президентові України (КСПЗПР при Президентові України)

6. Виховна та соціально-психологічна робота в силових відомствах.
- створити психологічні служби, які підпорядкувати Комітету СПЗПР при Президентові України
Головна задача:
- Психологічне забезпечення бойової підготовки.
- Вивчення морально-психологічного стану військ (сил)
- Опрацювання та подання пропозицій командиру (начальнику) щодо
поліпшення морально-психологічного клімату в підрозділах (службах).

7. Комітет соціально-правового захисту та психологічної роботи при Президентові України.
Головні задачі:
- об’єктивний моніторинг соціально-правових та психологічних проблем в силових відомствах.
- подання пропозицій щодо вирішення наявних системних проблем.
- соціально-правовий та психологічний захист працівників та службовців силових відомств.
- проведення заходів по навчанню керівного складу ефективній системі управління з урахуванням специфіки завдань, що виконуються.
- співпраця із профільними ветеранськими та профспілковими організаціями силових відомств.

8. Введення єдиної системи перевірки службовців та працівників силових відомств на детекторі брехні.
Перевірка має бути системною для керівників вищого та старшого рівнів. Для фахівців нижчого рівня, перевірка здійснюється для з’ясування необхідних обставин.
Проведення перевірки має здійснювати незалежна структура утворена при РНБОУ чи включена до складу Комітету соціально-правового захисту та психологічного роботи при Президентові України.








Окуленко Ігор Миколайович,- голова Вінницької обласної організації СОУ, кандидат психологічних наук, спеціаліст з історії, психології, суспільствознавства та економіки, полковник запасу

Категорія: Пропозиції до парламентських слухань (Воєн. організація та сектор безпеки) | Додав: PORTAL_SOU (11.05.2012)
Переглядів: 1541 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

"Спілка офіцерів України (СОУ) є всеукраїнською неприбутковою громадською організацією військово-патріотичного спрямування, яка об'єднує на добровільних засадах громадян України: військовослужбовців-офіцерів, прапорщиків і мічманів кадру, зарахованих до Збройних Сил України до запровадження військової служби за контрактом, ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, курсантів (слухачів) випускних курсів вищих військових навчальних закладів, а також вищих навчальних закладів, які мають військові навчальні підрозділи, що здійснюють підготовку спеціалістів для військових формувань України, військової служби за контрактом, за призовом, запасу і у відставці Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів, Міністерства з надзвичайних ситуацій, військовослужбовців які проходять службу у резерві (надалі - Збройних Сил України), а також громадян офіцерів (старшин) - ветеранів військових формувань, які брали участь у визвольних змаганнях за незалежність України..."





ОФІС ВГО СПІЛКИ ОФІЦЕРІВ

переглянути збільшену мапу
Логін:
Пароль:



НОВИНИ  © ВГО СОУ






Пошук

Календар


Наші друзі та партнери

Пам’ятай про Крути [Vox.com.ua] Портал українця
Пиши українськоюЕвропейський конгрес українців
Українці УгорщиниСпілка українців у Португалії інтернетвидання -Українці у Португалії-
Український радіопортал - Украинский радиопортал
 ПРОСВІТА - КРИВИЙ РІГ
Воєнна історіяЧасопис Промінь Просвіти
zampolit
Українське життя в Севастополі
Український козацький портал

Сайти осередків СОУ

Кнопка ВОО СОУ




Кнопка КРоСОУ

Тернопільська СОУ

  • При використанні інформації посилання на  www.portsou.at.ua  бов’язкове.
  • Зміст матеріалів на сторінках сайту не завжди відображає офіційну позицію Всеукраїнської громадської організації СПІЛКИ ОФІЦЕРІВ УКРАЇНИ і адміністрації сайту.
  • Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст рекламних банерів, які надає сервіс "Ucoz".
  • Відповідальність за точність наведених фактів, цифр, та імен несуть автори матеріалів.
                                                         
Locations of visitors to this page

© Портал українських офіцерів
(Спілки офіцерів України)
2024

E-mail редакції: rigsou@ukr.net




Використовуються технології uCoz