Офіційні сайти відомств




Статті

Головна » Статті » Аналітичні статті » Держава і громадянське суспільство

Патріотичні та відповідальні громадяни повинні очолити формування громадянського суспільства!
Ми живемо в часі багатому на складні, переломні та неоднозначні події. Беззаперечно, надзвичайно важливою подією для переважної більшості українців (русичів) було відновлення державності України – Руси на території сучасної України проголошеної 24 серпня 1991 року. Сприяла відновленню державності українського (руського) народу та допомагала в становленні державних силових структур патріотична державницька організація Cпілка офіцерів України.
Пройшло двадцять років з того часу на протязі яких живемо політичним та економічним життям держави. Дуже шкода, що протягом тривалого часу багато людей дозволяють владі маніпулювати собою, не розуміючи переваг жорсткого контролю за владою з боку народу та відповідальності за власне майбутнє. Влада у нас і далі залишається в більшості мало залежною від народу, а таких керівників які люблять справедливий порядок та працюють не тільки для себе, а ще думають і за людей, є одиниці, оскільки існуюча система їх витісняє з влади.
Аналіз подій від часу будівництва комунізму до сьогоднішніх днів свідчить: колишня керівна комуно-радянська партноменклатура, яка вела нас манівцями до «світлого майбутнього», зрадила народ та свої фальшиві комуністичні ідеали, тільки-но відчула шурхіт доларів та оцінила свої владні переваги при переході до капіталістичної ринкової економіки. Після невдалого, так званого путчу в Москві у 1991 році, керівна партноменклатура, злякавшись можливої відповідальності, використавши політичну ситуацію, лише формально поміняла своє ставлення до віковічних прагнень українського (руського) народу до свободи та замінила радянські символи - червоний прапор і зірку на національні українські (руські) символи – синьо-жовтий прапор і тризуб, а фактично продовжуючи владарювати та обдурювати народ, використала державу під назвою Україна для шахрайського власного збагачення та прихватизації загальнонародного добра. Фактично нашу державу до цього часу не наповнено українськими (руськими) духом, ідеологією, традиціями, що панували впродовж багатьох тисячоліть на нашій рідній землі.
В Україні не було проведено люстрацію, не відсторонено від влади, не осуджено колишню прогнилу керівну комуністичну партноменклатуру, народ в черговий раз ошукано, більшу частину державного майна розграбовано. На черзі, якщо народ не отямиться, буде несправедливо приватизовано решту державного майна та забрано в народу безцінне, основне багатство – наші родючі чорноземи.
Колишня комуно – радянська керівна партноменклатура, яка до цього часу не відповіла за злочинний обман та наругу над нашим народом, та їхні теперішні владні вихованці, є творцями сучасного дикого капіталізму, вони не сприймають ідей громадянського суспільства та патріотичних цілей Cпілки офіцерів України. Це є однією із основних причин того, що ми українці-русичі, у себе вдома до цього часу не створили умов для життя простої людини та відстаємо від багатьох країн з розвинутим громадянським суспільством, куди вимушені виїжджати в пошуках кращого життя наші співвітчизники.
З метою відтворення в Україні справедливості і порядку, або як тепер кажуть формування громадянського суспільства, патріотичні та відповідальні громадяни, виховані на ідеалах служіння народу, відчуваючи власну відповідальність не можуть змовчати в цей складний час, а мають згуртуватися навколо Cпілки офіцерів України та починати власну громадянську ініціативу з формування та висунення численних ПРОПОЗИЦІЙ та ІНІЦІАТИВ до органів влади, опозиції та суспільства:
1. Влада й опозиція повинні власним прикладом показувати і впроваджувати ощадливий, скромний, прозорий, справедливий спосіб власної життєдіяльності та служіння громаді, суспільству.
Для прикладу, окремі пропозиції в бюджетній сфері:
- як правило, максимальна заробітна плата або пенсія не повинні перевищувати мінімальну заробітну плату або пенсію не більше як в три рази, а як виняток в окремих обґрунтованих випадках - до п’яти разів (тепер різниця становить двадцять-тридцять разів, в окремих випадках і ще більше. Пенсія обмежена до десяти разів, але це не зовсім справедливо, оскільки це обмеження не стосується колишніх високопосадовців, теперішніх пенсіонерів, які раніше перебували на керівних посадах та допустили розвал економіки і розкрадання загальнонародного майна).
- обмеження, чітке нормування, жорсткий контроль і обґрунтування виплати преміальних, встановлення верхньої межі премії, не більше 33-50 відсотків до посадового окладу чиновника, (на даний час верхньої межі не має, що розв’язує руки корупції і створює умови для «ручного керування»).
- для службових потреб чиновників закупівля автомобілів вітчизняного виробництва, лише економкласу і тільки для керівників, які потребують охорони, решта ж чиновників мають добиратись на роботу та з роботи як всі громадяни – громадським, чи особистим транспортом.
- максимальне скорочення кількості посад високих посадовців та їх заступників, які фактично роздаються через родинні або особисті (корумповані) зв’язки.
- всі бюджетні видатки (рахунки, платіжні видаткові документи ) повинні відкрито показуватись на офіційних Інтернет-сайтах.
Державний чиновник - це слуга народний, відповідно він не повинен жити краще за свого господаря. Доходи, видатки та спосіб життя чиновника, особливо високопоставленого, повинні бути прозорі та відкриті і перебувати під жорстким контролем суспільства. Нормою має бути негайна відставка керівника за порушення норм моралі, особисту нескромність чи марнотратство.
2. В кінці-кінців, після двадцятирічної балаканини передати владу місцевому самоврядуванню (місцевим громадам сіл, селищ, міст)! Основний розподіл коштів повинен йти знизу до верху, а не навпаки, як відбувається до цього часу, тобто кошти, як правило, мають розподілятись та використовуватись місцевими громадами, які їх заробляють. Як виняток, це узгоджений з місцевим самоврядуванням, централізований розподіл коштів на загальнодержавне управління, соціальні та пенсійні потреби.
3. Земля це унікальне природне багатство, яке належить всьому народу, вона полита потом і кров’ю наших дідів-прадідів, тому її продаж є злочином проти народу і майбутніх його поколінь. Як альтернатива, основну увагу необхідно зосередити на вдосконаленні законодавства щодо оренди землі та земельних ресурсів.
4. Вжиття ефективних заходів для забезпечення формування в Україні громадянського суспільства, у якому не лише формально, але й фактично повинні панувати справедливі правила життєдіяльності, які б враховували багатовікові традиції нашої рідної землі й народу (у т.ч. народні вибори суддів, прокурорів, ревізорів та інших важливих для суспільства представників). Проводити відкрите обговорення серед громадськості з використанням ЗМІ кандидатур на керівні посади в органи державної влади, список кандидатів на керівні посади та їх автобіографії повинні бути опубліковані в ЗМІ, у т.ч. Інтернеті, а призначення на керівні посади повинно відбуватися лише з числа кандидатів з вказаного списку, з поясненням суспільству переваг і заслуг кандидата. Внесення до списку лише через вибори громадою за місцем проживання кандидата. Для зменшення видатків та часу на зазначені вибори та для вирішення інших питань пов’язаних з референдумами, доцільно провадити вибори лише за участю депутатів місцевих рад. Виборчі списки політичних партій повинні формуватись на відкритій та прозорій основі. При виборах до органів державної та місцевої влади забезпечення однакових умов в поширенні та отриманні інформації для всіх кандидатів незалежно від їх майнового та посадового стану, наприклад шляхом обмеження політичної агітації та реклами лише можливостями виборчої комісії, на однакових умовах.
5. Негайне вжиття кардинальних заходів щодо очищення території України від побутового сміття та промислових відходів і подальшої їх переробки (незалежно від зміни влади кількість сміттєвідходів постійно збільшується). Масована пропаганда та запровадження безпечних, екологічних та ощадливих форм життєдіяльності суспільства, захист території нашої країни від можливих загроз у зв’язку зі збільшенням кількості населення на земній кулі та міграційних потоків, діяльності міжнародних фінансово-бізнесових корпорацій.
6. Належне вивчення, відновлення й збереження української (руської) мови, прадавніх традицій та культури, які панували впродовж багатьох тисячоліть на Україні-Русі – колисці слов’янства, батьківщині мізинської й трипільської культури та вироблення з урахуванням прадавніх традицій конкурентної сучасної державної ідеології.
7. Повернення громадянам вкладів колишнього Ощадбанку СРСР повинно вирішуватись, як невідкладне та безперечне і враховувати при цьому індекс інфляції, це була свідома шахрайська оборудка тодішньої керівної комуністичної номенклатури для власного збагачення за рахунок коштів простих громадян!
8. Негайне внесення змін у чинне законодавство для забезпечення прав дрібних акціонерів у відкритих акціонерних товариствах та збереження їх майна від поступового розкрадання та знецінення, які не вирішені ще від початку приватизації!
9. У вищій освіті для подолання корупції, хабарництва в процесі навчання, необхідно запровадити зовнішнє незалежне оцінювання. Для зростання здорової конкуренції у вищій освіті, потрібно реформувати систему її фінансування, надавши можливість самим громадянам ( платникам податків) розподіляти бюджетні фінансові потоки. Для цього, випускникам середніх шкіл в залежності від отриманих результатів зовнішнього незалежного оцінювання, надавати бюджетні кошти у формі освітніх чеків, які в подальшому використовувати для оплати навчання у вищому навчальному закладі, вибраному та відповідно профінансованому вступником. При цьому, пряме державне фінансування вищих навчальних закладів слід припинити (на відповідний розмір суми освітніх чеків), збільшивши, таким чином їх конкурентність.
10. Потрібно навести елементарно справедливий порядок у правовому полі щодо проведення видатків державного бюджету на виконання рішень органів суду з виплати заробітної плати, грошового забезпечення, різноманітних компенсаційних виплат та забезпечення різноманітних пільг та ін. Справедливий порядок повинен полягати в тому, що всі виплати, пільги повинні отримуватись в повному обсязі та своєчасно, а порядок їх надання повинен визначатись виключно за участю та згодою Кабінету Міністрів. Якщо, не вистачило ресурсів державного бюджету, необхідно негайно було створити надзвичайну комісію з представників законодавчої, виконавчої та судової влади, яка вповноважена провести відповідне розслідування, встановити винних, причини їх злочинного посадового недбальства та, головне, запропонувати суспільству ефективні шляхи виходу із системи порушень прав громадян пов’язаною з обмеженням видатків державного бюджету на ряд належних їм виплат та пільг. При всій повазі до інституту суду, на жаль, правова система не забезпечила справедливості та належної правової оцінки злочинного посадового недбальства, встановлення винних осіб. Щоб отримати законні пільги, або виплати від держави, необхідно віддавати значні кошти на різноманітні адвокатські, посередницькі, інші послуги та бути ближчим до розподілу цих пільг і виплат. Це збільшує соціальну нерівність у суспільстві, оскільки не кожен громадянин має можливість та бажання судитись з державою, і при однакових правах на пільги їх використовують приближені до влади. Елементарним правилом у бюджету є, коли видатки повинні відповідати доходам. У випадку з державним бюджетом за виконання зазначеного правила відповідають Кабінет Міністрів та Верховна Рада. За умови, дотримання в державі справедливого порядку до Кабінету Міністрів і мали б направлятись для виконання рішення судів всіх рівнів, що стосуються порушень законних прав громадян, пов’язаних з обмеженістю коштів державного бюджету. Кабінет Міністрів та Верховна Рада мали б вирішити зазначене, або подати у відставку та звільнити посади для відповідальніших і ефективніших посадовців. Громадяни ж у свою чергу повинні бути активними та слідкувати, щоб державний механізм працював ефективно, здійснюючи, в межах правового поля, акції тиску на владу. Стосовно різноманітних пільг – потрібно створювати відповідну комісію з вивчення можливості заміни грошовою компенсацією з метою чіткого їх обрахування та створення однакових умов для всіх пільговиків.
У всіх наших негараздах ми винуваті самі, оскільки в більшості займали вичікувальну, або байдужу позицію при формуванні інститутів влади, погано їх контролювали. Ми на протязі тривалого часу бездумно приймали чужі цінності, без належного організованого спротиву, дозволяли чужинцям поширювати свій вплив на нас, зневажили та посунули на задній план наші національні традиції та звичаї, як наслідок посіяно розбрат, втрачено бойовий дух, губиться справжня мета життя, народ збився з правильного шляху, нарікає на свою нещасливу долю та зловживає спиртним і наркотиками! Для відтворення в Україні справедливості і порядку, формування громадянського суспільства – маємо бути набагато активніші, більш організовані та відповідальні! Шануймо здоров’я духовне та фізичне, своє та ближнього! Ставаймо розумно багатими! Допомагаймо правильно ближньому. І тоді будьмо по справжньому заслужено щасливі!
Співвітчизники, українці-русичі, повірте у власні сили, відчуйте відповідальність за нашу рідну землю і власну долю, займіть активну життєву позицію! Для захисту своїх інтересів об’єднуйтесь у громадські організації та неформальні групи, координуйте свої дії та спільно приступайте до щоденної праці для побудови суспільного добробуту, порядку та справедливості!
Свої пропозиції, зауваження необхідно подавати до органів влади та опозиції. За результатами реакції на них маємо робити висновки, відповідно голосувати на виборах та здійснювати в межах правового поля вплив на владу.

Остап Осінчук, полковник, член Центрального проводу СОУ
Категорія: Держава і громадянське суспільство | Додав: PORTAL_SOU (01.02.2012)
Переглядів: 549 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

"Спілка офіцерів України (СОУ) є всеукраїнською неприбутковою громадською організацією військово-патріотичного спрямування, яка об'єднує на добровільних засадах громадян України: військовослужбовців-офіцерів, прапорщиків і мічманів кадру, зарахованих до Збройних Сил України до запровадження військової служби за контрактом, ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, курсантів (слухачів) випускних курсів вищих військових навчальних закладів, а також вищих навчальних закладів, які мають військові навчальні підрозділи, що здійснюють підготовку спеціалістів для військових формувань України, військової служби за контрактом, за призовом, запасу і у відставці Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів, Міністерства з надзвичайних ситуацій, військовослужбовців які проходять службу у резерві (надалі - Збройних Сил України), а також громадян офіцерів (старшин) - ветеранів військових формувань, які брали участь у визвольних змаганнях за незалежність України..."





ОФІС ВГО СПІЛКИ ОФІЦЕРІВ

переглянути збільшену мапу
Логін:
Пароль:



НОВИНИ  © ВГО СОУ






Пошук

Календар


Наші друзі та партнери

Пам’ятай про Крути [Vox.com.ua] Портал українця
Пиши українськоюЕвропейський конгрес українців
Українці УгорщиниСпілка українців у Португалії інтернетвидання -Українці у Португалії-
Український радіопортал - Украинский радиопортал
 ПРОСВІТА - КРИВИЙ РІГ
Воєнна історіяЧасопис Промінь Просвіти
zampolit
Українське життя в Севастополі
Український козацький портал

Сайти осередків СОУ

Кнопка ВОО СОУ




Кнопка КРоСОУ

Тернопільська СОУ

  • При використанні інформації посилання на  www.portsou.at.ua  бов’язкове.
  • Зміст матеріалів на сторінках сайту не завжди відображає офіційну позицію Всеукраїнської громадської організації СПІЛКИ ОФІЦЕРІВ УКРАЇНИ і адміністрації сайту.
  • Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст рекламних банерів, які надає сервіс "Ucoz".
  • Відповідальність за точність наведених фактів, цифр, та імен несуть автори матеріалів.
                                                         
Locations of visitors to this page

© Портал українських офіцерів
(Спілки офіцерів України)
2017

E-mail редакції: rigsou@ukr.net




Використовуються технології uCoz